Heeft u een vraag?  Kom gerust langs, bel ons of stuur ons een bericht via Whatsapp of e-mail. Wij reageren zo snel mogelijk.

Adres

  • Oldebertweg 60
  • 9356 AE Tolbert
  • KVK 73552208
  • BTW nr: NL825779315B01
  • Vestigingsnr. 000051501465

Route

Huisregels

U bent op de hoogte en gaat akkoord met onze huisregels door bij ons te winkelen.

HUISREGELS

  • Artikelen zonder prijs worden niet verkocht
  • U wordt geacht aankondigingen in de winkel en aanwijzingen van het personeel op te volgen.
  • Bij diefstal wordt aangifte gedaan en volgt een winkelverbod van een minimaal jaar.
  • Medewerkers zijn bevoegd en kunnen zonder opgaaf van reden inzage vragen in jas of tas.

Algemene- en verkoop voorwaarden

U bent op de hoogte van - en gaat akkoord met onze huisregels door bij ons te winkelen.

Artikel 1. Contante betalingen

Wij accepteren contant geld maar geen bankbiljetten van € 200,- of groter.

Er vindt geen verkoop op rekening plaats. Alle biljetten worden op echtheid getest.

Artikel 2. Prijzen

We prijzen onze artikelen met zorg en de prijzen staan vast.

 Onderhandelen over de prijs is daarom niet mogelijk. 

Artikel 3. Garantie

U koopt op zicht en dient zich daarom voor aankoop op de hoogte te stellen van de staat en werking van de goederen.

We controleren de goederen voordat ze de winkel in gaan maar geven geen garantie.

We geven uitsluitend garantie- volgens garantievoorwaarden- op technische artikelen die zijn voor zien van een  op werking getest=OK sticker

Op spelletjes en puzzels geldt ook de 7 dagen garantietermijn als ze bij aankoop waren voorzien van de sticker Niet openen=compleet

Artikel 4. Garantievoorwaarden

We geven 7 dagen garantie op goederen die zijn voorzien van de  op werking getest=OK sticker.  

Bij ons bekende gebreken worden op de goederen vermeld en zijn daarom uitgesloten van garantie.

Wij adviseren om deze goederen direct na thuiskomst te testen en contact op te nemen bij het constateren van gebreken.

U mag garantiegoederen te allen tijde retourneren binnen de garantieperiode, als ze in dezelfde staat verkeren als bij aankoop.

Bij retourneren dient u de kassabon te kunnen tonen, u krijgt uw geld terug of een passend artikel naar keuze van vergelijkbare waarde of met bijbetaling.

Bezorgkosten worden nooit geretourneerd.

Artikel 5. Ruilen of geld terug

Omdat wij werken met gebruikte spullen is ruilen of geld teruggeven niet mogelijk. In uitzonderlijke gevallen kan de bedrijfsleiding uit coulance besluiten om een tegoedbon te verstrekken of een regeling met u af te spreken.

Artikel 6. Reserveren of opslaan van gekochte goederen

U kunt niet gekochte goederen telefonisch of in de winkel bij de kassa 24 uur reserveren

U kunt betaalde goederen na aankoop maximaal 7 dagen bij ons opslaan, hiervoor dient uw telefoonnummer bij ons bekend te zijn.

Goederen in opslag die langer dan 3 weken na aankoop niet zijn opgehaald vervallen weer terug in eigendom van de kringloop, het aankoopbedrag wordt niet geretourneerd.

Artikel 7. Bezorgen van goederen

Grote kasten of bedden worden altijd gedemonteerd afgeleverd, wij adviseren om daarom bij aankoop foto’s te nemen, Installatie of montage bij aflevering is niet bij de prijs inbegrepen.

Onvolkomenheden, schade of een incompleet afgeleverd product, dient u meteen bij aflevering te melden bij de chauffeur.  

Wij leveren tot aan de voordeur, vraagt u aan onze chauffeur om spullen toch binnen te bezorgen - en stemt deze daarmee in- dan aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor eventuele beschadigingen als gevolg van het verzoek. 

Wij bezorgen uitsluitend op de begane grond tenzij er een goed toegankelijke voldoende ruime lift aanwezig is.

Artikel 8. Kosten bezorging

De kosten voor bezorgen inclusief laden en lossen zijn € 15,- binnen een straal van 5 kilometer van de winkel.

Voor bezorgingen buiten deze straal geld de actuele tarievenlijst op basis van postcode, deze is bij de kassa in te zien.

De kosten voor bezorgen op locatie buiten actuele tarievenlijst bedraagt € 15.00 basistarief vermeerderd met € 1.00 p km, gerekend op basis van enkele reisafstand van 9356AE  naar postcode bezorg adres.

Bezorgkosten dienen te allen tijde voor bezorging zijn voldaan.

Voor bezorging hebben wij uw adres en telefoonnummer nodig. Als u niet thuis bent op het afgesproken tijdstip nemen wij de goederen mee retour.

Bij een nieuwe bezorging betaalt u opnieuw bezorgkosten, deze moet u vooraf in de winkel voldoen waarbij er een nieuwe afspraak wordt gemaakt.

Artikel 9. Klachten

Klachten graag melden bij de kassamedewerker of chauffeur.

In overleg met u probeert deze een gerede klacht met u op te lossen.

Medewerker kan in voorkomende gevallen een beroep doen op de leidinggevende voor assistentie. De leidinggevende beoordeeld mogelijk de klacht opnieuw, de uitkomst is daarmee definitief.

Voor garantie of geld retour verwijzen wij naar artikel 4 en 5 van de algemene  voorwaarden.

Artikel 10. Aansprakelijkheid gevolgschade

Wij zijn niet aansprakelijkheid voor gevolgschade veroorzaakt door een bij ons gekocht product.

Inname voorwaarden

 Ophalen of inbrengen van goederen

Wij zijn een kringloopwinkel en wij zijn oprecht blij met uw spullen. Omdat wij ook moeten betalen voor afvalkosten, willen wij u vragen alleen voor hergebruik geschikte spullen aan te bieden. 

Op de inbrengpagina  vindt u het uitgebreid overzicht van goederen die we niet kunnen aannemen

Spullen die we niet aannemen

Spullen die:

  • niet schoon of geurend zijn;
  • niet compleet zijn;
  • niet werken- versleten - of kapot zijn;
  • nat, of nat zijn geweest zijn.

Verpakking

  • Graag kleding en losse spullen in dozen of vuilniszakken aanbieden.
  • Breekbaar graag verpakken om snijwonden en breuk te voorkomen.

Voor losse  goederen die u wilt inleveren stellen wij graag  gratis verhuisdozen beschikbaar.