Heeft u een vraag?  Kom gerust langs, bel ons of stuur ons een bericht via whats-app of e-mail. Wij reageren zo snel mogelijk.

Adres

  • Oldebertweg 60
  • 9356 AE Tolbert
  • KVK 73552208
  • BTW nr: NL825779315B01
  • Vestigingsnr. 000051501465

Route(externe link)

Algemene- en verkoop voorwaarden

Artikel 1. Contante betalingen

Wij accepteren geen bankbiljetten van € 200,- of daarboven.

Er vindt geen verkoop op rekening plaats.

Artikel 2. Prijzen

We prijzen onze spullen met zorg en de prijzen staan vast,  onderhandelen over de prijs is niet mogelijk. 

Artikel 3. Garantie

We verkopen gebruikte goederen en geven geen garantie.

Op artikelen die zijn voorzien van op werking getest =OK sticker geldt 7 dagen garantie, zie artikel 4

We controleren alle goederen voordat ze de winkel in gaan.

U koopt op zicht en dient zich voor aankoop op de hoogte te stellen van werking en staat van de goederen.

Artikel 4. Garantievoorwaarden

We geven uitsluitend 7 dagen garantie op geteste goederen die zijn voorzien van de op werking getest=OK sticker.  

Wij adviseren om  goederen direct na thuiskomst te testen en contact op te nemen bij het constateren van gebreken.

Bij ons bekende gebreken worden op de goederen vermeld en zijn daarom uitgesloten van garantie.

Bij retourneren dient u de kassabon te kunnen tonen, u krijgt uw geld terug  of desgewenst een passend artikel van vergelijkbare waarde.

Bezorgkosten worden nooit geretourneerd.

Artikel 5. Ruilen of geld terug

Omdat wij werken met gebruikte spullen is ruilen niet mogelijk, u koopt op zicht, we geven geen geld terug.

In zeer uitzonderlijke gevallen kan de bedrijfsleiding uit coulance besluiten om een tegoedbon te verstrekken.

Artikel 6. Reserveren of opslaan van  goederen

U kunt goederen telefonisch of  bij de kassa maximaal 24 uur reserveren.

Gekochte goederen kunt u maximaal 7 dagen bij ons opslaan, hiervoor dient uw naam en telefoonnummer bij ons bekend te zijn.

Goederen die langer dan 3 weken na aankoop niet zijn opgehaald vervallen weer terug in eigendom het aankoopbedrag wordt niet geretourneerd.

Artikel 7. Bezorgen van goederen

Grote kasten of bedden  worden altijd gedemonteerd afgeleverd, wij adviseren om bij aankoop foto’s te nemen.

Installatie of montage van goederen is niet bij de prijs inbegrepen.

Onvolkomenheden, schade of een incompleet afgeleverd product, dient u meteen bij aflevering te melden bij de chauffeur.

Wij leveren tot aan de voordeur, vraagt u aan onze chauffeur om spullen toch verder te bezorgen en stemt deze daarmee in, dan aanvaarden wij geen aansprakelijkheid voor eventuele beschadigingen als gevolg van deze bezorging. 

Wij bezorgen uitsluitend op de begane grond tenzij er een goed toegankelijke grote lift aanwezig is.

Artikel 8. Kosten bezorging

De kosten voor bezorgen inclusief laden en lossen zijn € 15,- binnen een  straal van 5 kilometer van de winkel.

Voor bezorgingen buiten deze straal geldt de actuele tarievenlijst bij de kassa op basis van postcode.

De kosten voor bezorging op een adres wat niet is vermeld op de   tarievenlijst bedraagt
€ 1.00 per km, met een starttarief van € 15.00. Dit wordt berekend op basis van de enkele reisafstand van de winkellocatie naar het bezorgadres.

Bezorgkosten dienen te allen tijde voor de bezorging te zijn voldaan.

Voor bezorging hebben wij uw adres en telefoonnummer nodig.

Als  u niet thuis bent op het afgesproken tijdstip- en er moet opnieuw bezorgd worden- betaalt u opnieuw bezorgkosten. Ook deze bezorgkosten dient u vooraf in de winkel te voldoen, waarbij een nieuwe afspraak wordt gemaakt.

Artikel 9. Klachten

Klachten graag melden bij de kassa bediende of winkelmedewerker of chauffeur.

Deze zal in overleg met u proberen de klacht in redelijkheid op te lossen, voor garantie of geld retour vragen verwijzen we naar artikel 4 en 5 van de algemene voorwaarden.

De medewerker kan in voorkomende gevallen een beroep doen op de leidinggevende voor assistentie. De leidinggevende beoordeelt de klacht opnieuw, de uitkomst is definitief.

Artikel 10.  Aansprakelijkheid gevolgschade

Wij  zijn niet aansprakelijkheid voor de gevolgschade veroorzaakt door een bij ons gekocht product. 

Inname voorwaarden

 Ophalen of inbrengen van goederen

Wij zijn blij met uw spullen en willen bijdragen aan een beter milieu en minder afval.

 Wij vragen u alleen schone voor hergebruik geschikte spullen aan te bieden.

Aangeboden goederen worden beoordeeld en mogelijk niet aangenomen door medewerkers.

Spullen die we niet aannemen zijn:

Spullen die:

- niet schoon of geurend zijn;

- niet compleet zijn;

- niet werken-, versleten- of kapot zijn;

- nat, of nat zijn geweest zijn.

Op de inbrengpagina  vindt u een uitgebreid overzicht van goederen die we niet kunnen aannemen

Verpakking

  • Graag kleding en losse spullen in dozen of vuilniszakken aanbieden.
  • Breekbaar graag verpakken om snijwonden en breuk te voorkomen.

Voor losse  goederen die u wilt inleveren stellen wij  gratis verhuisdozen beschikbaar.

Huisregels

Door bij ons te winkelen gaat u akkoord met- en bent u op de hoogte van onze huisregels.

Onze huisregels zijn:

  • Uitsluitend geprijsde artikelen worden verkocht.
  • U dient aankondigingen  in de winkel en aanwijzingen van het personeel op te volgen.
  • Bij diefstal wordt aangifte gedaan en volgt een winkelverbod van een jaar.
  • Medewerkers kunnen zonder opgaaf van reden inzage vragen in uw jas of tas.